Tuesday, March 26, 2013

Jangan tanya kenapa

Fuh, dengar tajuk post ni pon dah buat ramai tertanya-tanya. Ok jangan tanya kenapa aku tiba-tiba nak update blog ni, nanti aku flying kick atas dada sorang-sorang, Rilek semua rilek.

"Goollllll !". sebenarnya Jerman baru lepas buat gol tadi lawan dengan Kazakhtan. Laju nak mati internet pagi buta ni tengok live streaming serupa macam tengok dekat Astro dah. Aku tengah tengok kelayakan piala dunia ni sorang-sorang. Padahal makwe dah tertunggu-tunggu dalam mimpi tapi bola ni lagi penting dari makwe dalam mimpi tu. Tengok bola ni lagi sedak dari jumpa makwe dalam mimpi, ok aku bohong. kakaka.

Kan aku dah kabor jangan tanya kenapa, dah-dah aku nak tengok bola lagi baik. Engko orang baca dulu apa yang patut, engko orang baca dulu.





No comments:

Post a Comment