Wednesday, February 2, 2011

Jasa mu dikenang selamat tinggal...

Kau dah banyak berjasa pada ku selama lebih kurang 4 tahun. sekarang aku dah punya yang baru. dulu kau rosak, aku baiki. dah 2 kali aku format kau. dulu kau pakai LINUX, aku tak suka kemudian aku tukar windows xp.

Dulu aku bawa kau dekat asrama kt mrsm senyap2 semua tak tahu. tp dah kantoi dkt sini. kui3
Berapa kali kau jatuh, tapi kau sungguh tabah dan teruskan kerja kau seperti biasa
Pernah juga kau meragam tak nak caj, aku beli adapter baru suap dkt kau
Kadang kau tidur tak berselimut aku biar je macam tu, hilang entah kemana selimut kau

First time kita bersama, semua orang pandang pelik, sebab kau kecil dan putih, tak sama dengan yang lain. Yang tulah buat aku bangga. tapi sekarang kau tengok dekat luar, dah ada banyak sahabat yang sebaya dengan kau. dulu ko netbook yang pertama keluar sebelum kawan2 kau yang lain.

Kau dah merantau seluruh malaysia sepanjang aku belajar, Muadzam Shah,Pahang-Londang,Melaka-Skudai,Johor-

Dari Open Office-Skype-Photoshop- hinggalah BLOG BebudakSeni kita pernah bersama.

Terima kasih bebanyak "ASUS eeepc", susah senang kita bersama dari awal hingga akhir.


               EEE PC 4G
                                                 
Berubah ke "HP Compaq Presarion CQ42".
Semoga kau yang baru lebih pantas, cekap, terbaik,
Photoshop, Flash, Sony Vegas, Premier Pro ................

                       
HP COMPAQ PRESARIO CQ42



2 comments: